Hemma^^

Nu e jag hemma. Ja jag har varit hemma i 1vecka  men har inte orkat eller hunnit skriva.

Jag har haft en helt otrolig underbar månad<3.  Saknar alla supermycket.

Idag har jag träffat anna^^ superkul. Vi var i lund handlade glass. Eftersom det e söndag och inga affär var öppna. Så gick vi in på Coop konsum och letade efter konstiga saker  vi hitade tex: Halwa vanlig, tofu, Stuvademorötter i korv, torkad alg sallad.  sen köpte vi choklad och satte oss på en bänk och pratade.

Nu har jag tittat på one tree hill.

Konfa var helt underbart^^   Jag kommer nog lägga ut bilder någon dag^^.  Jag kommer nog blogga mer när jag får min dator^^.  Puss<3


Bävern for the win<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0